sobota, 31 grudnia 2011

Podsumowanie roku 2011 ! :D

Gdy w kwietniu zakładałam bloga z recenzjami, nie sądziłam, że tak polubię to co robię. Od dawna kochałam czytać, a teraz dzięki licznym współpracom mam dostęp do wielu świetnych nowości. Ponadto dzięki bloggerowi poznałam wspaniałych ludzi, którzy mnie wspierają i z którymi mogę porozmawiać na każdy temat. Przepraszam, jednak nie będę nikogo wspominać, gdyż nie chciałabym o nikim zapomnieć. Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się recenzować książki i cieszę się, że jesteście ze mną, gdyż to właśnie dzięki odwiedzinom i komentarzom, wiem, że to co robię ma również jakiś sens.

Podsumowując:
w tym roku przeczytałam 121 książek;
napisałam 100 recenzji książek, 5 filmów i 1 spektaklu;
opublikowałam 124 posty;
licznik odwiedzin przekroczył 25800 wejść, mam 128 obserwatorów i 1692 komentarzy;
zorganizowałam  3 konkursy i wstawiłam 3 stosiki :)



Zauważyłam na innych blogach wiele typowanych książek, więc tez postanowiłam coś takiego zrobić :D
Książki, czytane w tym roku, które wywarły na mnie największe wrażenie i które zapadły mi w pamięć to:



 "Zawsze przy mnie stój" - Carolyn Jess-Cooke



Seria "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins



Seria "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" - Rick Riordan



Seria "Kroniki Żelaznego Druida" - Kevin Hearne



Seria o Wiktorii "Ja, diablica" i "Ja, anielica"



Przy okazji chciałam Wam powiedzieć, że po nowym roku zorganizuję konkurs, z okazji napisania 100 recenzji książek i ogólnego rozwinięcia się bloga :) Bardzo dziękuję, że go odwiedzacie i że o mnie nie zapomnieliście :D Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku, by 2012 był jeszcze lepszy od tego i żebyście realizowali w nim (i nie tylko nim) swoje marzenia ! :)


Pozdrawiam
Tris

20 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Ja również nie spodziewałam się, że pisanie recenzji tak mnie wciągnie, a bloga mam dopiero od niespełna miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie;) Gratulujętylu wejść i tylu recenzji;) Szczęśliwego Nowego Roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu setnej recenzji :D Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji setnej recki. I szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również życzę Ci szczęścia w nowym roku, a także wielu wspaniałych chwil nad książką (oraz prywatnie, żeby nie było). Gratuluję pięknych statystyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie;)
    Ja koniecznie muszę się wziąć za serię "Igrzyska śmierci".

    Szczęśliwego Nowego Roku;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne statystyki!! Życzę Ci, aby w tym roku były jeszcze lepsze. A ja dzięki Twojej notce przypomniałam sobie o serii Igrzyska śmierci, której nie znam. Muszę to w tym roku zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne statystyki, oby ten Nowy Rok był jeszcze leszy :) Szczęśliwego!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję imponującej liczby przeczytanych książek i w 2012 życzę dalszego zadowolenia z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och gratuluje tylu przeczytanych książek. I mnóstwa wolnego czasu na czytanie. Bo ja niestety w ubiegłym roku nie mogłam go tyle nazbierać i mój dorobek czytelniczy jest rozpaczliwie mały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje - świetne liczby :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria"Igrzyska śmierci" bardzo mnie kusi i nęci :)
    Gratuluje statystyk i życzę szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tris, szalejesz!
    Tyle książek i recenzji, że ja bym chyba musiała nie spać po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje rozwinięcia bloga i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Wspaniały wynik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne podsumowanie i wytrwałości na kolejny rok.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maaatko, kobietko! Ile Ty książek przeczytałaś :D Ja nawet do 40 nie dociągnęłam ;) No i tak - "Zawsze przy mnie stój" i "J, diablica" były przegenialne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyniku, bo jest naprawdę imponujący! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...