wtorek, 10 stycznia 2012

Informacja wydawnicza - Dziedzictwo t. 2




Mag Jacek Rodek
Pl. Konstytucji 5/10,00-657 Warszawa
E:mag@mag.com.pl Web: www.mag.com.pl
Informacja prasowa
Warszawa, 09/01/2012


To już 4. nominacja do Bestsellerów Empiku


Seria „Dziedzictwo”, pierwotnie zaplanowana jako trylogia, od pięciu lat wywołuje histerię zarówno wśród czytelników, jak i księgarzy. Każdy tom przygód Eragona i jego smoczycy, Saphiry, stawał się największym bestsellerem roku i zdobywał 1. miejsce w kategorii Fantastyka. Tyma razem również i ostatni, 4. tom serii „Dziedzictwo”, jest nominowany w tej kategorii jako Bestseller roku.
Druga część 4. tomu „Dziedzictwa” ukaże się 25 stycznia 2012 w dwóch wydaniach: w miękkiej i twardej oprawie.

Tytuł:Dziedzictwo t.2
Seria:Dziedzictwo
ISBN:978-83-7480-229-1
Tłumaczenie:Paulina Braiter
Oprawa:miękka
Format:135x202
Liczba stron:496
Rok wydania:25 stycznia 2012
Cena detaliczna:39,90 zł
Kontakt prasowy:
Wydawnictwo Mag www.mag.com.pl, Katarzyna Rodek, k.rodek@mag.com.pl , Tel. +48 22 813 47 43, +48 502 621 486
Urszula Okrzeja Ula.okrzeja@mag.com.pl

6 komentarzy:

  1. A ja cały czas jeszcze nie czytałam tej serii.. Muszę kiedyś przeczytać chociaż 1 tom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze Eragona, może dlatego, że najpierw oglądnęłam film, który aż tak bardzo mnie nie zachwycił? Ale chyba się skuszę na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tak wychwalają Eragona a mnie już sam tytuł odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się doczekać nie mogę xd

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...