poniedziałek, 25 marca 2013

Freak City - Kathrin Schrocke

 


"Zawsze myślałam, że spadające gwiazdy brzmią jak tłuczone szkło…"


Mika jest zwyczajnym nastolatkiem, niczym się nie wyróżnia, ma kilku kumpli, z którymi spędza czas. Ostatnio rozstał się z dziewczyną i zaczyna coraz bardziej pogrążać się w smutku. Niemniej wielkim zwrotem w jego życiu jest poznanie Lei, niesłyszącej dziewczyny, która zmienia sposób jego patrzenia na świat i innych ludzi. Nawet jego charakter ulega dostrzegalnej zmianie. Chce spędzać czas z tą pełną energii dziewczyną, żyjącą w tak odmiennym świecie od tego, który zna. W świecie ciszy. Bez muzyki i jakichkolwiek dźwięków Lea miała zupełnie inne przeżycia i doświadczenia. Rzeczy oczywiste, dla niej niekoniecznie takimi były, na przykład dość późno dowiedziała się, iż zwierzęta tak naprawdę nie mówią. Mimo przepaści chłopiec próbuje przedostać się do tej rzeczywistości, znaleźć w niej jakieś połączenie z tym, co kojarzy z życia codziennego. Już nie jest tym samym nastolatkiem bez zainteresowań, ślepo wpatrzonym w Sandrę. 

Choć na razie jest jeszcze bardziej zagubiony niż wcześniej, to szuka nowej drogi w życiu, ma szansę poznać na nowo swoje otoczenie i spojrzeć na nie z innego punktu widzenia.

"Jestem dumna z tego, że nie słyszę, i za żadne skarby świata nie chciałabym tego zmieniać."

 


Cała recenzja na:  


 

8 komentarzy:

  1. Miałam ostatnio w ręce książkę, ale nie kupiłam... Może jeszcze kiedyś się skuszę;) Zachwalana z tego, co do tej pory czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O coś ciekawego! Jak znajdę gdzies tę ksiazkę, to na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niedawno wygrzebałam ją w sieci, teraz muszę ją zdobyć! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko będę miała okazję to sięgnę, może być ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ta książka bardzo podobała mimo kilku niedociągnięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ją już jakiś czas temu, ale wspominam ją bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :-) Nominowałam Cię do "nagrody" Liebster Award.
    Mam nadzieję,że nie masz mi tego za złe.
    Szczegóły: http://ivka86.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno jest bardzo dobra, ale póki co nie ciągnie mnie do niej.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...