niedziela, 31 marca 2013

Mały stosik marcowy ^^

W tym miesiącu nic nie zamawiałam. Kompletnie nic o.O . Miałam tyle książek do przeczytania z lutego (właśnie kończę nadrabiać xd), że nie mogłam się jeszcze bardziej pogrążać (xd), bo tylko by leżały, a to bez sensu. xd Nom, nom, ale w kwietniu jest kilka (może trochę więcej niż kilka :P) interesujących zapowiedzi, tak więc to jest chyba jednorazowy stan rzeczy ^^ . Niemniej i tak musiałam pokazać nowe zdobycze, mimo iż jest ich mało, to się strasznie z nich cieszę  <3 Oto stosik ! *.*




Klasycznie od dołu:

Freak City – Kathrin Schrocke – od Nastka do rec.
Pretty Little Liars. Zepsute – Sara Shepard – z wymiany
Przybić piątkę – Janet Evanovich – prezent urodzinowy
Bogowie muszę być szaleni – Aneta Jadowska – jw.
Wybraniec – Marie Lu – do rec. od Wydawnictwa Zielona Sowa
Po szóste nie odpuszczaj – Janet Evanovich - prezent


W ogóle zaczęłam pisać ! Znaczy znowu... kolejną opowieść... mam nadzieję, że tej nie porzucę. Tych poprzednich nie publikowałam, więc to ma być teraz taka motywacja dla mnie xd . Jest dopiero prolog, pierwszy rozdział będzie na dniach (czyt. postaram się jutro xd). Tak więc od razu się pochwalę, a co mi tam ^^ A nóż ktoś będzie zainteresowany xd 





Nom, to na tyle, w ogóle zbliżają się drugie urodziny bloga, w drugiej połowie kwietnia stuknie, jeju <3 I okej, nic więcej nie chcę, już nie truję ^^


Pozdrawiam
Tris

42 komentarze:

  1. Zazdroszczę "Wybrańca" i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie taki mały ten stosik! Z Twoich zbiorów nic nie czytałam (jeszcze!), ale mam ochotę na Jadowską, bo wiele osób mi ją chwaliło ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. "Freak City" nie czytałam, ale chcę, pragnę pierwszej części "Wybrańca" i intryguje mnie seria o Śliweczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak odbierzesz drugi tom Legendy.
    Miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie dziś kończę ostatnią lutową książkę, lecz pomimo tego nie mogłam się opanować by nie kupić sobie trzech pozycji, w tym Gwiazd naszych wina. A tak poza tym to super stos. Nie miałam okazji zapoznać się z żadną z pozycji, ale ostrze na nie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także zazdroszę "Wybrańca" i obu książek Janet Evanovich na razie jestem na etapie szukania pierwszej części :D
    Resztę miałam już okazję przczytać :)
    Też zaczęłam w kończu coś pisać :D Wszystkie wcześniejsze próby porzucałam na samym początku, a tu już 12 strona A4 i wiele pomysłów na rozwinięcie akcji kotłuje mi się w głowie, więc mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to ja raz porzuciłam jakoś po 70 stronach xd logika xd no to widzisz, trzymam kciuki, że wyjdzie ^^

      Usuń
    2. Ja też trzymam kciuki, że Ci się uda :)
      To faktycznie mocne :D
      Moja kol to nagle zaczęła pisać i właśnie jest coś ok. 220 strony A4 :D
      Swoją drogą jakbyś chciała lubknąć to tu jest link: http://trzeba-chodzic-w-masce.blogspot.com/
      Osobiście nie czytałam, ale nie spotkałam się także z negatywnym komentarzem jej "dzieła" - a nawet mam nadzieję, że uda mi się tyle kiedyś napisać ^^
      Jeszcze raz trzymam kciuki i powodzenia! :*

      Usuń
  7. Masz Jadowską! A więc mogę napisać, że cudowny stos, bo innych nie czytałam i jakoś nie bardzo chcę oprócz PLL. A za Plum nie zabijaj xD

    OdpowiedzUsuń
  8. hah, ja czytam jeszcze książki, które kupiłam w grudniu :P

    ze stosiku chyba nic dla mnie.

    życzę mokrego dyngusa, ale suchych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo że mały to pozycje są naprawdę ciekawe!
    Czekam więc na recenzje i życzę miłej lektury.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To życzę miłego czytania, a na opowiadanie chętnie zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Freak City bym sobie przeczytała z chęcią... Z przyjemnoscią czytnę to, co stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same perełki. Najchętniej przeczytałabym wszystkie książki z twojego stosiku.
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na nowego bloga od razu wchodzę, uwielbiam opowiadania... Jak coś, to zapraszam do mnie, poczytać moje. A stosik nie taki znowu mały.. czekam na recenzję "po szóste..."

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa twojej opinii do Freak City, bo mi bardzo się spodobała opisana tam historia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik mały, ale jaki cudowny! Zazdroszczę Jadowskiej, muszę poszperać za jej książkami, bo każda recenzja wzmaga mój apetyt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stos ;) Najchętniej przeczytałabym "Bogowie nie są szaleni" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okładki do Plum są świetne. *_* Szczególnie te zintegrowane. :3 Muszę się za nie wkrótce zabrać (czyt. przez wakacje -.-'). :3
    A tak poza tym stosik całkiem udany, mimo, że niewielki. :3
    Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo seria "Dziewczyny nie płaczą", masz może gdzieś recenzję 1 cz.? Bo jestem ciekawa tej serii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi ogólnie o Plum ? bo jak tak, to jasne xd

      http://miastomgly.blogspot.com/2012/10/jak-upolowaz-faceta-po-pierwsze-dla.html

      Usuń
  19. Bardzo przyjemny stosik... zazdroszczę "Wybrańca" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Książek jako tako nie znam, wiec czekam na recenzje i życzę miłego czytania. Z ciekawości idę zobaczyć drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zacny stosik :)
    i wcale nie taki znów mały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy stos :)
    Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze? Wszystkie pozycje bym Ci ukradła! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bogowie i Wybraniec - ach, ach!
    Rozumiem Cię, sama w kwietniu ograniczam zamawianie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdroszczę "Wybrańca". Niedawno skończyłam czytać "Rebelianta" i z chęcią już sięgnęłabym po drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tego stosiku szczególnie jestem zainteresowana "Wybrańcem", mam nadzieję, że niedługo trafi również w moje ręce, a tymczasem życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za powodzenie w pisaniu opowieści. Ja zawsze szybko się zniechęcałam. Stwierdzałam, że mało wiem o świecie...

    Ukradłabym PLL, ale ja i tak czekam, aż wyjdą wszystkie części i rzucę się na jakieś przeceny w związku ze zbytem całej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadowska <3 Śliweczka <3 PLL <3 Same cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłej lektury i połamania pióra podczas pisania własnej opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co prawda w tym stosiku nie widzę niczego dla siebie, ale życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam żadnej z książek ale z chęcią przeczytam ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Jadowską poluję, bo pierwsza część bardzo mi się podobała. I ciekawi mnie Evanovich, wszędzie jej teraz pełno.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stosik, zazdroszczę przygód Stephanie Plum oraz "Zepsutych". :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Może i mały, ale za to jaki ładny :D I wow, nie sądziłam, że "Wybraniec" będzie taki gruby :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cuudoo :3 Podkradłabym "Bogowie muszą być szaleni"! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dwie ostatnie to ja bardzo chętnie przygarnę, wiesz... jakbyś nie miała miejsca na regale to możesz mi podrzucić;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  37. Może i niewielki, ale za to jakże interesujący :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jadowskiej zazdroszczę :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...